søndag 12. august 2012

En ledetråd

Eller lettere sagt en avsløring preger dagens blogginnlegg. Keiserne har inntil nå holdt kortene tett til brystet hva gjelder planene for høsten, og det er vel på tide å ta bladet fra munnen og fortelle våre trofaste lesere hva som venter. Det har vært stor nysgjerrighet i både kommentarer og henvendelser siste tiden. Flere forslag er allerede avkreftet, og noen lesere har nesten truffet blink på hva "et steg videre" egentlig betyr. Guttene i andre er inne i en særs spennende periode og er veldig spent på det som skjer fremover. Mye arbeid og forberedelser er allerede lagt ned, og store steg tas hver uke nå.


I kveld kan guttene derfor avsløre at Keiserens nye trær vil lansere sin egen nettbutikk allerede neste måned. En mangeårig drøm er i ferd med å realiseres, og guttene har sommerfugler i magen. I helgen var begge keiserne på messe i Danmark, og i ukene som kommer fylles nettbutikken opp med varer fra spennende leverandører. Det oppsummeres og sorteres og planlegges fra sofaen i kveld, dette blir stas altså!

Vi gleder oss til fortsettelsen!
Stor Keiserklem

24 kommentarer:

  1. Oj, så moro!!! Gratulerer!! Blir spennende :)

    SvarSlett
  2. Sååå spennende!!
    Gratulerer med nettbutikk og masse lykke til :)

    SvarSlett
  3. Det er så spændende. Jeg ønsker Jer alt mulig held og lykke. Og så glæder jeg mig til at smutte indenom Jeres netbutik.
    Knus herfra....
    Kate

    SvarSlett
  4. Johoooooooo!!!!! :D:D Endelig er nyheten ute!

    SvarSlett
  5. Oi, så spennende=) Jeg har en følelse av at vi kommer til å bli kunder hos dere. Hipp hurra=) Lykke til=) Forresten, delene til Smørblomst var solg da vi kom dagen etter... men, TUSEN TAKK for tips=) Fin ny uke til dere. Vibeke

    SvarSlett
  6. Spennende:) Og massevis av lykke til - klem!

    SvarSlett
  7. kult!!
    GLEDER meg til fortsettelsen!!:D

    SvarSlett
  8. Åh så spennende !!
    Masse lykke til begge to :)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. Så flott!! Gratulerer så mye og masse lykke til! Kanskje vi kan drømme om en spennende og litt anerledes butikk i byen Trondheim en gang i fremtiden også...hm, håper på det ;-)

    SvarSlett
  10. Super duper kult!
    Gleder meg til å se

    SvarSlett
  11. Oi, så spennende! Gratulerer så masse :)

    SvarSlett
  12. Så spennende! Skjønte jo at det mest sannsynlig var en slags butikk, veldig gøy at det er en nettbutikk! Går det an å handle i butikken også, eller bare på nett? :)

    SvarSlett
  13. Så moro! Gratulerer :D
    Gleder meg til å kikke innom.

    SvarSlett
  14. Så gøy,gleder meg til å se hva den nye nettbutikken inneholder.Du har en spennende blogg med masse inspirasjon så dette tror jeg blir bra.Lykke til

    SvarSlett
  15. Endelig! Selvom mine lepper var forseglet med sjokolademousse, begynte det å bli litt vanskelig å holde på hemmeligheten.
    Jeg gleder meg superduper masse til dere åpner, da får nok pengene ben å gå på

    SvarSlett
  16. Ojojoj så spennende:)) blir gøy å følge med å se hva dere kommer til å by på:)) Renathe

    SvarSlett
  17. Spennende ... lykke til :-) Glede meg til å kikke innom butikken ...

    SvarSlett
  18. Så spennende, gleder meg til å se hva dere tilbyr;-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  19. Å dette blir knall gutter! Og jeg har ikke sagt det til en sjel (les; Karlott'n) så så godt ledetråden kom ut nå altså ;-)
    Vi er klare for lanseringsfest! hehe

    Klem Chilli'n

    SvarSlett
  20. Oj så spennende!
    Gleder meg til å se meg om i butikken...
    Lykke til videre med arbeidet :)
    Klem May Helen

    SvarSlett