tirsdag 28. august 2012

Keiserne presenterer merker: 3

Egentlig skulle det være pause i presenteringen i dag, men slik ble det ikke. I dag kom det nemlig varer fra to merker, og da er det bare å hive seg rundt. En av dagens leveranser kom fra den standen keiserne lo mest på av alle på messen i Herning. Ikke fordi varene var morsomme, men fordi de nærmest lagde en scene over et sett dørstoppere. Mer om de siden, de kommer litt senere i høst. Kveldens avsløring er en av de store danske, ser du det på bildet?

Foto: Bloomingville


Bloomingville bød på en friskere versjon av seg selv denne gangen, nye farger og nye materialer. Keiserne sier ikke nei til rosa sånn ellers heller, men neon pink er nytt for dem. Likevel ble de enige i at denne fargen nok kom til å friske opp mangt et fargenøytralt rom.

Foto: Bloomingville




Nå er det ingenting neon å se på bildene guttene har lånt fra Bloomingville, men det ligger allerede både telysholdere og matter med rosa innslag på lager. De er kjempekule, se keiserens_nye på Instagram for en sniktitt! Trekassene på bildet over derimot, de står allerede i vinduet på showrommet. Så kule! Det samme er den enorme trebollen på golvet. Og golvet...

Foto: Bloomingville


Den store settekassa har kommet den også. Egentlig kjøpt inn for å holde orden på varer, men det er sikkert noen som har lyst på en slik?

Det kom en del spørsmål på de to forrige innleggene, her er litt oppklaring:
  • Det kommer til å være showroom i Trondhjem, hvor varene både kan beskues og hentes fraktfritt. 
  • Åpningsdato er ikke fastsatt, men vi tar sikte på månedsskiftet september/oktober. Dette fordi mesteparten av varene leveres i andre halvdel av september. 
  • Foreløpig blir det ingen overraskelser fra Østen. Guttene har ikke vært i Østen siden planene ble lagt. Når det er sagt så er det ikke umulig at det kan komme i framtiden. 
Artig med spørsmål altså... Er det noe mer dere lurer på? Skal synske stryninger gjette hva neste leverandør er?

Dekoratøren

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Så mye spennende dere holder på med,
    dette må jeg definitivt følge med på videre : )
    Fine merker dere tar inn!

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Jeg gir meg ende over. Nok et favorittmerke. Bloomingville står øverst på min liste, og er nok det enkeltmerket jeg har kjøpt mest av til det nye huset.. Det danner prikken over i´en og rosinen i pølsa for min del. Kjenner jeg er lykkelig over denne nettbutikken. Og dere frakter fritt til Stryn, sant?;)

    Når jeg har fått orde på meg for å være s(tr)ynsk så må jeg jo nesten tippe. Er det lov å sikte himmelhøyt, krysse alt jeg har og virkelig drømme? Da går jeg for House Doctor. Men hvis det er tilfelle, har dere samlet alle favorittene mine på ett brett, og det er kanskje for godt til å være sant?

    Uansett, spennende!

    Klemmer og god kveld!

    SvarSlett
  3. Det er vist mye jeg har gått glipp av her! Har dere åpnet nettbutikk - så spennende!! Synd showroomet deres er i Trondhjem som er et drøyt stykke fra Mandal hvor jeg bor. Gleder meg til å se når nettbutikken er ferdig iallefall. Dere har så flott stil på bloggen så jeg regner med at dere tar det med dere over til nettbutikken. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Rosa?! Smashing!! Right up Maratonjentas alley:-) Får vel tippe på levrandører, jeg har jo nesten hatt synsk tippelykke her før. Tja.. Nordal, Au Maison, Susanne Schjerning, THG, Happy Lights, Simply Chocolate? Heilgardering meirsom. Og gutta må jo ha duftlys, men usikker om det blir Affari, Voluspa eller True Grace...
    Uansett merker, jeg kommer innom showrommet på høsten!
    Klæm fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  5. Den hylla/ settekassa ville jeg veldig gjerne hatt! Men frakt til Drammen blir muligens dyrt... :)

    SvarSlett