søndag 9. september 2012

Keiserne presenterer merker: 9

Det er søndag og tid for å presentere enda et nytt merke som kommer til å finnes i nettbutikken. Varene på bildene ligger allerede på lager, og bildene har Dekoratøren tatt med Ellablomsten som ivrig assistent. Så ivrig at det ble mange avbrudd og smuler over alt. Med det kan man fastslå at tingene appellerer til små hunder, men keiserene er sikre på at det kommer til å slå godt an blant tobente også. Dagen presentasjon er: Madam Stoltz!


Madam Stoltz har sin egen vri på dette bohemske som danskene er så flinke på, og madamen er flink med materialer. Guttene falt veldig for trevarene i mangotre på messen, og både fatet og skåla har flytta inn på kjøkkenet i andre


Det samme har smørekniven, den er så myk og rund i kantene at det er en fryd å finne fram magert pålegg og smøre det på knekkebrødet. Det som er igjen av knekkebrødet, etter at assistenten stjal de lengste og trampet på dem før hun spiste dem...

AVSLØRT!
Sammen med dette kommer det også en melskje i tre, den skal det bli en fryd å bruke på kjøkkenet når müsliproduksjonen settes i sving til jul. Så fine er de at de skal få henge framme på en knagg.


Kort fortalt om en spennende leverandør, herfra kommer det også fin julepynt om en stund. Fine kurver har også kommet på lager, dette blir så bra!

Nyt søndagen alle dere fine!
Dekoratøren

4 kommentarer:

  1. Du og du så mange fine merker dere har presentert! Gleder meg til å se mer:)
    Ha en flott søndag i Trondhjemsbyen!

    SvarSlett
  2. Åååååååå!! Jeg skal så ha smørkniven! Har sett etter en fin smørkniv og så er det dere som skal selge meg en, hihi:) Kjempefine melskjeer også:)

    SvarSlett
  3. Kan ikke vente til denne butikken åpner altså, lurt trekk å "tease" litt i forkant ved å presentere merker! Blir førstemann til kassa med de hvite koppene med neonrosa oppi fra Bloomingville som jeg så dere hadde lagt ut på Instagram, har ikke sett de noen andre steder, hvertfall ikke i en butikk nær meg....Mye fine merker dere har valgt å forhandle, Happylights spår jeg at blir en slager!!!!Apropos Instagram: Følg meg gjerne på @benode ! God kveld i stugu keisere:)

    SvarSlett
  4. Helt fantastisk å finne veien hit! :-) Så mye spennende å lese nedover bloggen. For det første er det så artig å komme over bloggere fra Trondheim og omegn. Er vokst opp i en bygård på Møllenberg i mine første barndomsår. Så leser jeg om en ny nettbutikk med de flotteste leverandører og jeg gleder meg til dere starter den! Bilder av søte Ella. Og en blogg og et hjem full av inspirasjon, kreativitet, blanding av nytt og gammelt og masse spennende ting!

    Lest meg nedover bloggen og kost meg! :-)Så flott soverommet ble! Mørke vegger er så lekkert! Spennende kontraster og elementer. Jeg pusset også opp soverommet vårt i vår med mørke vegger og med gull lamper til. Såå fornøyd! :-)

    Lagt meg til som følger og venter spent på nettbutikk! Rusler ofte på møllenberg og mimrer over alle gode minner jeg har herfra. Og elsker bakklandet. Der hadde mine oldeforeldre kolonial etter krigen og jeg har en del ting derfra!

    En flott dag til dere og Ella! :-)

    Mvh Hilde!

    SvarSlett