søndag 23. mars 2014

Gleder seg til!

En av våre absolutte favoritter i nettbutikken, oss keisere i mellom, er Bungalow. Vi har hatt kjøkkenhåndklær og puter derfra hjemme i flere år, og da nettbutikken var under planlegging stod Bungalow høyt på ønskelista. Da jeg på messen fortalte vår kontakt at vi hadde en gammel "tante" i København som sjenket oss mye, både av livsvisdom og akevitt, utropte Marianne seg til ung tante. Det er selvsagt stas å starte en hver epost med "Hei tante!", og strengt tatt bør vi legge Bungalowbesøk som siste punkt på messene. Vi har bestandig mye å snakke med tante om.

Bilde lånt fra Bungalow/Eckmann Studio.

Denne uka fikk vi se nye miljøbilder, faktisk så vi dem først hos Amalie i Svenngården. Hun hadde rukket å se dem før oss, og som svoren Bungalow-fan var det nesten ekstase i Eidsvika da bildene kom på skjermen. I samarbeid med Eckmann Studio kan de presentere noe av det beste vi har sett av miljøbilder på veldig lenge. Her kan man drømme seg inn i nye farger, bli inspirert til å ta fram sølvtøyet, male veggene og til å velte seg i fløyelsputer...

Bilde lånt fra Bungalow/Eckmann Studio.

Vi har mange farger inne i nettbutikken når det kommer til fløyelsputer, og flere kommer i månedsskiftet. Jeg går og pønsker på en idé jeg fikk fra et magasin, en fløyelssofa med bare fløyelsputer i. Vi har jo svart fløyelssofa, og finner jeg den rett fargemiksen uten at kontrasten blir for sterk blir det nok muligheter for fløyelsputevelting i april.


Det gleder jeg meg til. God søndag!

Kristian

1 kommentar:

  1. SÅ mange fine puter! :)

    ha en fin uke videre.
    -Henriette, Designlykke.com

    SvarSlett