søndag 7. oktober 2012

ÅPEN!

Nettbutikken har åpnet! Nå er det bare å gå inn på Keiserens nye trær, titte rundt og ikke minst handle. De 50 første kundene får med en eske med trøfler fra La Praline! Keiserne håper du finner noe du liker!


Lettere panisk testing i natt, med tilløp til kaldsvette da domeneskiftningen et øyeblikk endret hele utseendet på butikken. Heldigvis gikk ting seg til, det ble til og med noen timer nattesøvn på guttene. Første testkjøp ble gjort av Espen, som har laget alt det grafiske til både bloggen og nettbutikken. Takk til Espen for all god hjelp, og hurra for at han ble første kunde!

Nå krysser keiserne fingre og tær for at alt fungerer og dere finner noe fint dere har lyst på!
Stor keiserklem

13 kommentarer:

  1. Hurra !!

    Har allerede vært inne og bestilt meg Happy Lights !! Valgets kval på farge.... men..

    Eneste som var synd at dere åpnet "en uke for sent". Var akkurat "hjemme" i bartebyen, hadde likt svært gody et besøk i showrommet. Det får bli neste gang !

    Lykke til !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er hjertelig velkommen innom neste gan du er i bartebyen!

      Slett
  2. Jippi!! :-)
    Gleder meg til å hente det jeg har bestilt på showroom! :-)

    Nyt dagen og vit at dere har gledet mange med ny nettbutikk!

    Lykke til!!
    Mvh Hilde.

    SvarSlett
  3. Hehehe, som dataingeniør så kjenner jeg godt til den kaldsvetten dere snakker om... :P Men som kunde så i alle fall alt knirkefritt ut! Og jeg gleder meg også til å plukke opp varene mine når alt er på plass! :D

    SvarSlett
  4. hyyyyyl så spennende!!!
    UTROOOLIG mye fint! Virkelig lekkert utvalg!
    jeg bestiller grå trær når de kommer inn;)
    hurra!

    SvarSlett
  5. Skulle bestille men så kom d et felt der en skulle skrive personnr ?? Men d kan jo ikke stemme? Hva skal en skrive?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så rart, dette har vi ikke funnet ut av hva kan være. Vi har hørt litt om trøbbel når kunder forsøker å betale med kort via telefon eller iPad, men ikke noe ellers.

      Vi skal sende spørsmålet videre til leverandøren av butikken!

      Slett
  6. Hey, hey hey! Å så kult. Bra jobba gutter :) Skal inn å en titt på godsakene nå. Hører jeg sjampisboblene i det fjærne? ;-) Nyt søndagen, Klem Cathrine

    SvarSlett
  7. Da har jeg gjort min første bestilling!
    Kunne godt tenkt meg både kanelhus og trestjerner, men det får man ta neste gang ;)

    Gratulerer så masse med nettbutikk!

    Siden er utrolig flott og det ser veldig profesjonelt ut! Dere er super finke!

    Håper første dagen blir kanonbra og masse lykke til videre :)

    Klem fra JulieKey

    SvarSlett
  8. Åå, for en fa n t a s t i s k smak dere har! Jeg vil ha alt, og vet ikke helt om jeg skal le eller gråte ;-) Gratulerer så mye. Nettsiden ser veldig oversiktlig og fin ut. Greit å bestille og greit finne frem! To tomler opp :o)

    SvarSlett
  9. Så moro! Gratulerer!!=D
    Masse fint, vanskelig å velge igrunn. Men kommer dere til å ta inn de fine
    tall-lysestakene fra Broste som dere viste frem på bloggen tidligere?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Adventsstaken i fire deler + fat kommer inn til jul!

      Slett
  10. Gratulerer gutter! Feirer med nybestilt lyslenke - gleder meg til å få den! Og venter i spenning på julestæsj - spent på hva dere vil legge ut i nettbutikken! Klem Cecilie (eller la oss kalle en spade for en spade; hun kjerringa med den grelle lysestaken, ha,ha)
    Ha en fiiiiiiiiiiiin uke - tjo-hei!

    SvarSlett