søndag 11. november 2012

Keiserplaner for juletreet

Keiserne har lagt planen for hvordan juletreet skal pyntes i år. Tidlig vil nok noen si. Sent, vil de som har tømt lageret i nettbutikken for flere av Dekoratørens favorittkuler allerede, sikkert tenke. Dekoratøren hadde en gryende idé om julepyntingen i keiserleiligheten, men den gikk heldigvis rett vest. Ingenting er bedre enn å selge tomt før man kan ta med seg noe hjem til seg selv!



Pynten på dagens bilder derimot, den skal det bli hakket verre å ikke plukke med seg hjem. Begge keiserne er vilt forelsket i tøyhjertene fra Oi Soi Oi i kombinasjon med benstjerner fra Broste, kanelhjerter og barkstjerner, fra Oi Soi Oi de også. Det er noe med den mintfargen, den skjøre silken og de myke fløyelen mot det rustikke. Det vil alltids trengs noen av hver, guttene har bestemt seg for at årets tre skal være like stort som fjorårets på 2,9 meter. Enn så lenge får pynten henge på Rudolf, han finner seg i det meste. Hvis det ikke er noen som bestiller den da, det er de hjertelig velkommen til.


Keiserne har ellers utnyttet farsdagen til å rydde og forberede bloggetreff på kommende torsdag. I kveld gjøres det stolregnskap, det krydres ribbe og om kvelden strekker til skal det pakkes goodie-bags. En snartur innom Antikk-, retro- og samlermessen rakk de også, og kom edruelig fra det med kun en øse. Flinke gutter, klapp på egen skulder.


Det er på tide å avslutte, og det blir med et stort TAKK. Takk til alle som handler, alle som kommer med tilbakemeldinger, alle som har lagt sin sten og med det hjelper til i realiseringen av drømmen om egen butikk. TAKK! Man må fokusere på alt som er bra, og prøve å ikke le for hardt av kommentarer som denne: "Artig at nånn vil prøv sæ. Det mæste går jo itj."  

Ha en finfin søndagskveld, hurra for alle fedre!
Keiserklem

10 kommentarer:

  1. Hei hei,
    endelig fikk jeg tid til å stikke innom bloggen deres. Følger dere jo på instagram og må si at jeg heier på dere!

    Syns det er hur kult som helst at dere tar sats og gutser, me like!

    Ønsker dere en aldeles fabelaktig kveld!
    -Maia

    SvarSlett
  2. Uhh, skal I have blogtræf! Gid man kunne komme med:-)
    Knus

    SvarSlett
  3. Hah! "ja løkke te!" ;-)
    Stilig julepynt!

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye lekkert:))) ble anbefalt dere på instagram :) og bestilling er lagt inn:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Se der ja, jammen skaffet jeg dere en kunde over her ;) hihi! Jeg heier på dere, og gleder meg veldig til torsdag!!
    Nattahilsen fra Barbro

    SvarSlett
  6. Se der ja, jammen skaffet jeg dere en kunde over her ;) hihi! Jeg heier på dere, og gleder meg veldig til torsdag!!
    Nattahilsen fra Barbro

    SvarSlett
  7. I skrivande stund sit eg og nyt dufta av kanelhuset mitt, det står rett ved bloggestolen, ikkje heilt klart for å ta's i bruk enno. Julekulene svarte så absolutt til forventningane, og eg veit nett kvar eg skal ha dei. Innlegg kjem når me har bikka advent. I dag har dei berre ein liten gjesteopptreden :-)

    I og med at eg jobbar med å aktivere impulskontroll har eg ikkje bestilt puter hos dåke enno, eg slit stadig med at det er fryktelig mykje måned att på slutten av lønninga mi. Kvar måned. Alltid. Ikkje bra...

    Bloggtreff... trur eg har møst om det før, men FY SØREN så gjerne eg skulle budd nærare slik at eg kunne meldt meg på. Dåke verkar til å vera tipp topp karar, så det gremmer meg at eg ikkje får vera med. Virkelig. Inderlig! Men kanskje ein gong? Det ryktast jo om glansdag og greier i februar.

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Nydelig og annerledes pynt:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Stilig pynt! Liker kombinasjonen av lyseblått og skimmer :)
    Følger dere på Instagram og nå må jeg begynne å følge bloggen deres også altså! Synes det er utrolig gøy at dere har hoppet i det og startet nettbutikk!

    Hilsen Ann Merete - www.kreativ-i-tet.com

    SvarSlett
  10. Så kjempelekkert !!

    Og grattis med nettbutikk ! Supernice <3

    KLEM KLEM
    anetteshus

    SvarSlett